E-ügyintézés
Megbízás elektronikus felületen keresztül
Amennyiben az ügyvédi megbízás létestéséhez nem kíván, vagy nem tud személyesen megjelenni irodámban, erre lehetősége van online is, a hatályos jogszabályoknak teljesen megfelelő módon.
Szerződéskötés elektronikusan aláírt szerződéssel (amennyiben külön elektronikus aláírással nem rendelkezik, magánszemélyként, vagy cég képviseletében - a képviselet feltüntetésével - Ügyfélkapun keresztül AVDH aláírással van lehetőség rá).
A távazonosítás kezdetén az azonosított személynek kifejezetten nyilatkoznia kell arról, hogy a távazonosításhoz és a video rögzítéséhez hozzájárul. Ezt követően az azonosításhoz felhasznált okmányának minden, rögzítendő adatot tartalmazó oldalát a kamerának – megfelelően megvilágítva – fel kell mutatnia úgy, hogy az okmány jól látható, illetve adattartalma jól olvasható legyen. Az azonosítottnak az azonosítás során rögzítésre kerülő adatait szóban is közölnie kell.
Személyes konzultáció Skype vagy Zoom videókonferencián keresztül
A gyors - és biztonságos - ügymenet érdekében személyes konzultáció helyett digitális csatornákon keresztül állok rendelkezésére, az alábbiak szerint:
- Skype elérhetőségem: Dr. Pajor Dávid
- Zoom: egyedi linken keresztül
- fizetés banki átutalással a konzultáció megkezdésekor.
Elektronikus dokumentum feltöltés
Amennyiben elektronikusan (akár mobiltelefonról) kíván dokumentumot küldeni részemre, az alábbiak szerint teheti meg. Ezzel a digitális irodai szolgáltatással akár távolról, személyes kontaktus nélkül is lehetősége van dokumentumküldésre.
Az e-mailes dokumentumküldés sok szempontból nem célszerű: korlátozott fájlméret, nem megfelelően biztonságos csatornák, rendezetlen fájlok, vírusellenőrzés hiánya.
Biztonságos, megfelelő védelemmel ellátott szerveremre az alábbiak szerint tudja feltölteni sok, akár nagy méretű fájljait, biztonságos csatornán keresztül, akár mobiltelefonjáról is.
Kérem, lehetőség szerint elsődlegesen PDF kiterjesztésű fájlokat töltsön fel. Szerkeszthető formátumot (word, excel, rtf, stb.) a későbbi vitás helyzetek elkerülése végett csak előre egyeztetett esetben töltsön fel.
Amennyiben dokumentumot kíván részemre feltölteni, azt az alábbi lépésekben teheti meg:
1. Lépjen be a feltöltési felületre
2. Jelszó: DocDrop_drpd
3. Adja meg nevét; adja hozzá a feltölteni kívánt fájlokat; kattintson a feltöltés gombra
3. Az iroda@drpd.hu email címre küldött email üzenetben jelezze a feltöltés megtörténtét.
Cégalapítás és társasági módosítás elektronikus kapcsolattartáson keresztül
Skype vagy Zoom videokonferencia és azon keresztül végzett személyazonosítás alkalmazásával cégalapításhoz sem kell személyesen megjelennie irodámban, a fentiekben ismertetett eljárással erre is lehetőség van.